7 April 2014

Pelik! Tidak Sedar Mengandung Sehinggalah Bersalin!

Tidak sedar dirinya mengandung. Pelik, namun itulah yang didakwa oleh seorang gadis berusia 20 tahun, Sophie Aldridge yang hanya menyedari dia sebenarnya mengandung ketika mahu melahirkan bayinya.


“Ia kedengaran bodoh bagi sesetengah orang, tapi saya benar-benar tidak tahu. Saya tidak mengalami sebarang simptom. Saya tidak loya. Saya memakai pakaian dengan saiz yang biasa saya pakai,” katanya.

Jelas Sophie lagi, haidnya juga datang seperti biasa.

Berikut merupakan gambar-gambar yang diambilnya sewaktu sedang mengandung:

Lima bulan.

Enam bulan.

Tujuh bulan.

Lapan bulan.

Meneceritakan detik-detik kelahiran anaknya pada 13 November tahun lalu, Sophie berkata dia mengalami sakit perut kira-kira jam 3 pagi.

Bagaimanapun, dia menyangka ia disebabkan keracunan makanan dan hanya mengambil ubat penahan sakit.

Ternyata kesakitan itu tidak berkurangan, malah semakin teruk sehingga ibunya terpaksa menghubungi ambulans dan membawanya ke hospital.

Dalam perjalanan, air ketubannya pecah dan barulah mereka mengetahui bahawa dia sebenarnya mengandung.

Sebaik sahaja bayinya dilahirkan, Sophie yang dalam kebingungan tiba-tiba berasa sangat teruja dengan kehadiran bayinya.


“Saya dapat merasa ikatan dengannya. Sebaik sahaja melihat matanya, saya dipenuhi dengan rasa cinta. Saya tak dapat bayangkan hidup tanpa dia,” ujarnya.

Ditanya mengenai identiti ayah kepada bayinya, dia agak berahsia, namun mengakui bahawa dia hanya berpacaran dengan lelaki itu selama enam minggu sahaja.

Bagaimanapun, lelaki itu dibenarkan bertemu anaknya tiga kali seminggu dan Sophie kini tinggal bersama-sama keluarganya untuk membesarkan bayi yang diberi nama Thomas itu.

Sumber: Daily Mail

Terima kasih kerana membaca, komen la sikit.. ;)
EmoticonEmoticon